AdiSuN
Administrator
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:17, 11 Gru 2009 Temat postu: Jak powstawał Sherwood |
|
|
W tym dziale będe prezdstawiał jak powstawały niektóre elementy gry sherwood
jak powtawały nowe wyglądy postaci
Kiedy w sherwood można było grac tylko jako czarny rycerz gra nie była taka ciekawa bo wszyscy wyglądali podobnie dlatego twórcy sherwood wymyślili opcje wyglądu które będzie można zmieniać tak jak w grze tibia jednak wtedy był to tylko pomysł przed grupą maid marians była jeszcze długa droga na początku były projekty takie jak ten narysowane na kartce papieru
potem starano sie to przenieść na model trójwymiarowy w 3d postacie wyglądały nieco inaczej z różnych powodów jak zbyt małe detale czy nowa wizja twórcy po pewnym czasie pracy nad modelami 3d postacie miały wyglądać tak
te modele są według mnie lepsze niż dzisiejsze opcje wyglądu dały by grze więcej klimatu jaki w sherwood jest bardzo ważny pozatym lepiej wyglądają ale mają też pare wad są matowe i nie odbijają światła ich twarze są mniej wyraźne i oczywiście słabsza grafa
No i wreszcie stworzono modele które zgadzały sie z wizją twórców oraz były dobre graficznie takie jakimi posługujemy sie teraz. Jak widać nie są one jednak idealne ale gracze sie na nie nie skarżą czekamy na nowe upadate i nowe wyglądy oby były coraz lepsze.
No i mamy update i jest nowy wygląd. Jeśli są już zgrabne modele 3d i płynna dość dobra animacja postaci to teraz trzeba to przyozdobić jakąś ładną texturą bo wcześniejsza nie zachwycała wszystko było jednolitym kolorem i połysk miało jak metal więc Gene dał nam super textury i postacie wyglądają gites. Twarze ludzi wyglądają jak prawdziwe, posiadają zbroje bardzo ładnie wyglądające wygląda to tak dobrze że nie widać , że postacie się wogule nie zmieniły przy użyciu amuletu widać że to ta sama postać tylko inna textura.
Post został pochwalony 0 razy |
|